אם במקרה אתם עומדים לפתוח עסק משלכם לראיית חשבון, בוודאי כבר שמתם לב עד כמה התחרות קשה כשזה מגיע לפרסום באינטרנט. תחום ראיית החשבון הוא בין התחומים היותר תחרותיים ותוכלו לראות שרבים משקיעים אלפי שקלים מידי חודש כדי לקבל פניות חדשות למשרדם. אולם קיימת גם דרך אחת, מאד אפקטיבית, המאפשרת לנו לנצל את שילוב הכוחות שבין גוגל ליוטיוב והיא קידום סרטוני תדמית או סרטוני פרסומת קצרים. לפניכם דוגמא לסרטון כזה:
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=7OMfU5pg7zY
נצלו את העובדה שיוטיוב וגוגל הם מאותו בית. לגוגל יש אינטרס לקדם סרטונים של יוטיוב ולכן כדאי להשקיע בערוץ וידאו בתחום ההתמחות שלכם.
הכניסו סרטים עם תוכן שמביא ערך לגולש. טיפים שאתם יכולים לתת על מנת לזכות בשיתופים וציפיות. זה ישתלם לכם.
בהצלחה!